Veelgestelde Vragen
Wat is de levertijd van een bestelling?
Wij maken exclusief gebruik van de ONB bezorgdienst. Dit is een Onbezorgde dienst dat zorgdraagt voor een uitmuntende levering van uw art! Tevens maken we gebruik van DHL en PostNL als onze partners voor het verzenden van de producten. Ons doel is om alle producten binnen 5 werkdagen bij je te bezorgen. Mocht het langer duren of wil je graag weten wat de huidige status van je bestelling is neem dan contact met ons op via info@visualmarketing.nl
Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Nee, je kunt je bestelling niet volgen. Wel geven wij je per e-mail de verwachte bezorgdatum door en houden wij je op de hoogte.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja, we verzenden hoofdzakelijk naar Duitsland en Belgie. Voor andere landen binnen Europa gelden specifieke tarieven. Informeer hierover via een mailtje naar info@visualmarketing.nl
Hoe hang ik de Art aan de muur?
In onze webshop hebben wij verschillende handleidingen staan waar je stap voor stap wordt uitgelegd hoe je onze Art ophangt. Kijk hiervoor op onze pagina klantenportaal - ophangsysteem
Werken jullie ook samen met resellers?
Diverse interieurzaken verkopen onze Art. Heb je een winkel en interesse in de verkoop van onze Art op diverse materialen? Dan kijken we graag of je winkel hiervoor in aanmerking komt.
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?
Bij ons kun je afrekenen met IDEAL en Klarna. Voor onze Belgische klanten is er de mogelijkheid om via Bancontact te betalen.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Wil je een factuur ontvangen bij je bestelling? Stuur na je aankoop even een mailtje naar info@visualmarketing.nl
Op welke materialen kunnen jullie de Art leveren?
We leveren al onze Art op hoogwaardige materialen als dibond, aluminium, fotobehang, akoustisch doek in een zwart aluframe en op glashelder plexiglas van 10mm dik.
Kun je ook een afbeelding bestellen die niet op de website staat?
Die mogelijkheid is er. Heb je zelf een afbeelding of een afbeelding ergens gezien? Maak dan even een screenshot en mail die naar ons. We kijken dan of we die afbeelding voor je kunnen aankopen in hoge resolutie.
Wat moet ik doen als een product beschadigd is?
Wanneer je een beschadigd product hebt ontvangen verzoeken wij je om dit te melden via info@visualmarketing.nl Wij verzoeken je om in deze e-mail een aantal foto’s van de beschadiging mee te sturen. Nadat wij de foto’s hebben ontvangen en door ons is vastgesteld dat de beschadigingen buiten de schuld van jou als klant zijn voorgevallen wordt de order opnieuw in productie gezet en ontvang je het nieuwe product binnen 5 werkdagen.
Kunnen we de Art komen bekijken?
Alle Art wordt voor je op maat geproduceert. Wel kun je de soorten materialen komen bekijken aan De Steg 1 te Geesteren. We hebben enkele Artstukken op diverse materialen hangen. Je bent van harte welkom! Wel graag even op afspraak! Stuur hiervoor even een appje naar 06 54 24 88 88 of mail naar info@visualmarketing.nl
Heb je een andere vraag?
Onze live chat is beschikbaar voor al je vragen. (rechtsonderin)
Kan ik Whatsappen?
Zeker! Stuur je appje naar tel: 06 54 24 88 88